Jak a kde reklamovat vadný IQOS, i zlomená planžeta je uznaná závada pro výměnu na počkání kus za kus

Na výrobek IQOS platí při koupi podle zákona dvouletá záruka. Výrobce k reklamacím přistupuje ukázkově, závady příliš nezkoumá a vyměňuje vadné kusy na počkání. 

0

 

Reklamace IQOS při poruše je bezproblémová, výrobce si je vědom naší závislosti a proto vyměňuje vadný kus výměnou na místě při všech závadách včetně mechanického poškození nahřívací planžety

Nový postup od září 2018 jak reklamovat IQOS

Protože zatím jsou všechny výrobky v záruční lhůtě (IQOS se prodává v ČR teprve od léta 2017), můžete vyměnit každý kus zaregistrovaný v ČR, (Jak zaregistrovat nebo odpárovat IQOS ke svému účtu), Philip Morris eviduje podle výrobního čísla všechny kusy a má přehled o záruce. Protože neexistuje servisní síť, uvidíme až za rok, jak bude výrobce postupovat po záruční době.

 

Reklamace IQOS 

Reklamace IQOS probíhá ve značkových prodejnách, na pop-up stáncích a po předchozím telefonickém objednání v Centru zákaznické péče také v v prodejní síti trafik Geco nebo Valmont a vybraných čerpacích stanicích MOL. IQOS se vyměňuje na počkání kus za kus bez většího zjišťování závady. 

Oficiální seznam prodejen IQOS na mapě
  • Reklamace ve značkových prodejnách IQOS a v pop-up stáncích v obchodních centrech.
  • Reklamace u libovolného IQOS partnera.
  • Reklamace zavoláním na IQOS zákaznické centrum a odvozem kurýrem

    bezplatná linka 800 413 413.

  • Reklamace zavoláním na IQOS zákaznické centrum s vyzvednutím v trafikách Geco, Valmont a na čerpacích stanicích MOL.

Zatím k reklamaci stačí mít zařízení IQOS zaregistrované k vašemu účtu, nepotřebujete fakturu ani krabičku, sebou stačí mít jen jeden vadný kus, pracovník s vámi vyplní protokol, reklamační oddělení později na vašem účtu odpáruje původní zařízení a připojí nové. Celá operace trvá jen několik minut. 

Upravit
comments powered by Disqus