Jak reklamovat IQOS, nový postup je složitější, ale dostupný na více místech

Philip Morris od září mění proces reklamací zařízení IQOS. Pro reklamaci bude nutné závadu oznámit na Centrum zákaznické péče a získat SMS kód, se kterým bude zákazník odeslán na konkrétní prodejní místo. Výměna zařízení kus za kus zůstává zachována.

0

Od září 2018 se mění proces reklamace IQOS. Pro výměnu zařízení bude nutné nechat závadu posoudit telefonicky na Centru zákaznické péče, odkud poté obdržíte do mobilu SMS kód s platností 30 dní pro výměnu na konkrétním prodejním místě. Měly by se tím odstranit problémy s posuzováním závady nekompetentními pracovníky trafik nebo čerpacích stanic.

 

S SMS kódem na čerpací stanice nebo do trafiky

Díky tomu, že závadu posoudí kompetentní pracovník zákaznické podpory, může se významně rozšířit počet výdejních servsních míst pro IQOS. Mimo vysokého počtu 283 trafik Geco se do systému reklamací zapojí v první vlně nově také 20 čerpacích stanic MOL a 53 provozoven PEAL. V nejbližší době se přidá i síť trafik Valmont a další. 

Jak probíhá reklamace

V případě problémů se zařízením IQOS zavolejte na Centrum zákaznické péče,

zdarma tel: 800 413 413

Po posouzení závady s operátorem vyberete nejvhodnější předání nového zařízení:

  1. Přednostně IQOS Store nebo Pop-up stánky v nákupních centrech, kde kód není potřeba.
  2. Servisní místa IQOS, trafiky nebo čerpací stanice a další, se servisním kódem.
  3. Zaslání kurýrem na adresu, případně DPD, který výměnou převezme vadný kus.
  4. Konkrétní IQOS partner, který má zařízení na skladě, bez servisního kódu.

Reklamace u vašeho IQOS partnera

IQOS můžete i nadále bez objednání reklamovat u všech IQOS partnerů, mají ale omezené skladové zásoby a mají své práce dost se zápůjčkami novým zákazníkům a prodeji. Proto si tuto možnost ponechejte si spíše na nouzi, kdy hrozí abstinenční příznaky a potřebujete okamžitě zachránit :-).

 

Co je potřeba k reklamaci

Pro posouzení závady a reklamaci stále není potřeba nic víc, než konkrétní vadná část IQOS, nemusíte mít doklad o koupi, krabičku ani zbytek příslušenství. Ačkoli jste na registraci dotazováni, v praxi dokonce ani není vyžadováno přiřazení zařízení k účtu, podle zákona výrobce nemůže podmiňovat záruku dalšími podmínkami. 

Upravit
comments powered by Disqus