Porucha IQOS bliká červeně a přestal nabíjet, jak ho opravit nebo reklamovat

IQOS dobíječka nebo holder bliká červenou kontrolkou? Může jít o závadu, kterou odstraníte doma resetem nebo bude potřeba reklamace v IQOS Store, u obchodního zástupce nebo IQOS PopUp stánku. 

0

Nejčastější závadou u IQOS je chyba dobíjení, kterou signalizuje červená kontrolka na holderu nebo dobíječce. Elektronická cigareta může mít poruchu nebo ji stačí resetovat, vyzkoušejte jednoduché kroky pro zjištění závady.

 

Pokud holder během dobíjení běžně bliká namísto bíle červenou barvou, ale přesto se pokaždé dobije a lze ho používat, signalizuje konec životnosti baterie holderu. Vyreklamujte ho.

Jak postupovat při poruše IQOS

  1. Ověřte si, že je holder správně a volně zastrčený do dobíječky, vždy kontrolkou směrem k otevírání. Nikdy ho nezasunujte násilím. 
  2. Je IQOS zahřátý? Zejména v zimě, ale i za studené letní noci, může holder snadno prochladnout, je velmi háklivý na změny teploty. Vezměte ho do dlaně a pokud je studený, zahřejte ho a pak zkuste dobíjení znovu. 
  3. Pokud je holder správně zastrčený, kryt zavřený a svítí červené světlo, připojte základnu na dobíjení. Někdy totiž signalizuje ještě jednu nebo dvě tečky, ale už je vybitá. 
  4. Vyzkoušejte reset obou částí IQOS, dobíjecí základna se resetuje stisknutím tlačítka Bluetooth a vypínače, holder resetujete po vybití dlouhým podržením tlačítka až do shasnutí. Více v článku Jak resetovat IQOS při problémech s dobíjením.
  5. Očistěte holder ve spodní části, dotykové plošky se někdy zašpiní a nedosednou správně na konektory, pomůže např. obyčejná guma. Můžete profouknout i základnu, ve které mohou být nečistoty, prach nebo zbytky tabáku. 
  6. Poslední rada zní hodně divně. Vyčkejte, pokud nemáte absťák. V naší facebookové skupině se objevují případy, kdy zařízení dostane samo rozum po pár minutách, někdy i hodinách a pak klidně funguje dál, jako by se nic nestalo.

 

Mrazit IQOS? Nedoporučujeme

Po internetu kolují různě šílené návody, jak IQOS strčit například do mrazáku. Tato řešení nedoporučujeme, IQOS nemá chlad rád, navíc škodí baterii a podle nás jde jen o krátkodobé zvlhčení spojů, které nic dlouhodobě nevyřeší. 

 

Reklamace IQOS

Poslední krok nemáme rádi nikdo. Pokud jste si jistí, že jste vše zkontrolovali, čeká vás reklamace. Naštěstí to není žádná věda a způsobů je několik. IQOS se vyměňuje na počkání kus za kus bez zjišťování závady.

  • Reklamace u svého IQOS partnera, kde jste nakupovali.
  • Reklamace zavoláním na IQOS zákaznické centrum

    bezplatná linka 800 413 413.

  • Reklamace v trafikách Geco.

Zatím k reklamaci stačí mít zařízení IQOS zaregistrované k vašemu účtu, nepotřebujete fakturu, pracovník s vámi vyplní protokol, na vašem účtu odpáruje původní zařízení a připojí nové. Celá operace trvá deset minut. 

Upravit
comments powered by Disqus